Ready, set, go! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Rotsteintjes - WaarBenJij.nu Ready, set, go! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Rotsteintjes - WaarBenJij.nu

Ready, set, go!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Rotsteintjes

02 Juni 2014 | Nederland, Doorn

Bijna, bijna is het zo ver, onze grote reis. Een flinke onderneming met een peuter van 2 en 14 weken zwanger. Maar zo leuk! Vanavond kriebels in mijn buik, hoe zal de vlucht gaan, hoe gaat de camper bevallen, maar bovenal, ik ga mijn zusje weer zien! Mijn zusje die ik alweer een paar maanden niet heb gezien. Ze woont vlakbij Seattle en ik ga voor het eerst haar zwangere buik in het echt bewonderen. Want ja, ook zij is zwanger. Nora verheugt zich er ook op. Heel erg snappen doet ze het uiteraard nog niet, maar ze roept in ieder geval al een week dat we op vakantie gaan, dat ze denkt dat we op vakantie gaan naar het zwembad is ons nog niet gelukt om er uit te krijgen :).

Hier willen we jullie, voor wie dan interesseert, een beetje op de hoogte houden. Van alle dingen die we gaan beleven en van Nora daar ver weg.

En voor nu nog even slapen, ondanks de zenuwen!