Mount rainier - Reisverslag uit Kent, Verenigde Staten van Rotsteintjes - WaarBenJij.nu Mount rainier - Reisverslag uit Kent, Verenigde Staten van Rotsteintjes - WaarBenJij.nu

Mount rainier

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Rotsteintjes

17 Juni 2014 | Verenigde Staten, Kent

Al een aardige tijd niks geschreven, oeps! Dan maar even terug kijken op de afgelopen dagen. We hebben aardig wat regen gehad! Donderdag waren we in Kelso, een niet heel bijzondere camping, maar wel een leuke wandeling kunnen maken. En dankzij de regen kon Nora haar lol op met heel hard stampen in de plassen :).

Vrijdag de 13e was het feest! Nils was jarig en dat moest natuurlijk worden gevierd. Toen ik Nora vroeg wat ze papa wilde geven was het antwoord pannenkoeken! Nou, dat kan geregeld worden. Als ontbijt hebben we dus heerlijke pannenkoeken gegeten. Hierna zijn we naar Sera en Anthony gegaan. Zo dicht bij familie, dan moet een verjaardag natuurlijk wel samen gevierd worden! Een gezellige middag gehad in een speeltuin en 's avonds, op verzoek van onze jarige, steak gegeten in een nabij gelegen restaurant. En tja, daarna kon het niet zo zijn dat we weg zouden gaan tijdens de jaarlijkse vliegshow vam Olympia. Zaterdag hebben we dus doorgebracht aan de kant van een landingsbaan met vliegtuig motoren geronk op de achtergrond. Het leuke was dat ze ook enorm veel speel gelegenheid hadden dus we hebben ons prima vermaakt.

Zondag ochtend begon alweer met pannenkoeken, als we hier dan toch zijn he. We hebben Sera en Anthony ook nog even in actie kunnen zien tijdens een estate sale, leuk om mee te maken! Hierna ging onze reis verder, richting de mooie mount rainier. Tja, en de naam zegt het al he, rain rain rain. Echt alleen maar, helaas. We hebben gekampeerd op een prachtige camping midden in het bos, maar door de regen was er weinig te zien van de daadwerkelijke berg. Gelukkig waren de vele watervallen, riviertjes en mega bomen ook prachtig. De nacht was stil en donker, en ook vreselijk koud. Dus ik vind het niet zo heel erg dat we hier maar 1 nacht hebben doorgebracht.

Inmiddels zijn we op een camping vlakbij seattle, met een geweldige speeltuin waar Nora dol op is. Het is hier een stuk warmer dus ik zal vast beter slapen ;).

• 17 Juni 2014 - 15:03

Rob En Hettie:

Zo zie je maar weer dat "vliegtuigjes "spotten ook leuk kan zijn ;-) Geniet nog even van jullie vakantie en maak maar veel foto`s..... Groetjes aan iedereen en tot snel. R+ H.