Astoria - Reisverslag uit Astoria, Verenigde Staten van Rotsteintjes - WaarBenJij.nu Astoria - Reisverslag uit Astoria, Verenigde Staten van Rotsteintjes - WaarBenJij.nu

Astoria

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Rotsteintjes

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Astoria

En dan niet het wel bekende hotel. Nee, ik heb het over het kust plaatsje Astoria. Na een iets langere reis dan gepland kwamen we hier aan. In een totaal andere omgeving dan de bergen waar we net geweest zijn. Op een prachtige camping, waar vooral Nora zich geweldig kan vermaken. Een zwembad, springkussen, meerdere speeltuintjes, ze kan echt haar lol niet op! En als kers op de taart boden ze ook nog een pannenkoeken ontbijt aan. Al geloof ik dat Nils daar nog het meest van heeft genoten ;).

Hier staan we 2 nachtjes, zo'n tijd in de auto zitten is voor een peuter van 2 niet echt elke dag feest. Het weer valt helaas wel een beetje tegen, vanmorgen miezerde het en het is best fris, maar als ik hard mijn best doe zie ik inmiddels af en toe de zon doorkomen. Gelukkig maar, want optimist als ik ben, had ik vooral heerlijk zomerse kleding ingepakt, oeps! We moeten nog wel een beetje wennen aan het vakantie ritme, Nora is erg vroeg wakker, maar 's avonds juist heel moe. Maar och, het went vast wel een keertje voor we weer naar huis toe vliegen!

Ow ja, nog even over gisteren. We zijn vanuit de eerste camping gereden naar mount st. Helen. Een vulkaan die nog altijd actiefnis. De laatste uitbarsting is geweest in 1989 en de gevolgen daarvan kon je zowel vanaf een aantal uitkijk punten als in het bezoekerscentrum bekijken. Heel bijzonder om te zien wat de allesverwoestende lava had aangericht, maar wat er inmiddels alweer voor terug is gegroeid. Waanzinnige uitzichten en prachtige bloemen. Waar we uiteraard vanaf moesten blijven, ja, leg dat een peuter maar eens uit!

En nu? Nu wacht ik op de droger, terwijl ik op de achtergrond Nora hoor gieren van het lachen op de schommel, dat is toch wel een heerlijk vakantie gevoel!

  • 08 Juni 2014 - 19:46

    Jantine:

    Wat een mooie blog! Leuk om het zo een beetje mee te maken

  • 08 Juni 2014 - 22:35

    Suus:

    Superleuk om jullie verhaal te lezen!!! hihi Nils en de pannenkoeken. En Nora vermaakt zich ook goed. Geniet lekker daar xxxx

  • 09 Juni 2014 - 22:21

    Thomas:

    Leuk om te lezen dat Nora het ook naar haar zin heeft! Hoop dat jullie nog leuke weken te gemoed komen! Groetjes uit Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rotsteintjes

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 2755

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 Juni 2014 - 24 Juni 2014

Reis door Amerika

Landen bezocht: